Blåkläder – siisti asiakas­lehti

Blåkläderin työvaatteet lujaa tekoa. Kun työvaatevalmistajalle ruvettiin painamaan asiakaslehteä, senkään laatu ei saanut jäädä standardista vajaaksi.

Laatua ja vastinetta rahalle lähdettiin hakemaan

Kovimmista kovimpiinkin hommiin työvaatteita valmistava Blåkläder on kotoisin, yllätys, Ruotsista. Myös Suomen toimintojen markkinointimateriaalit toimitettiin pitkään yrityksen kotimaasta, kunnes Suomen päässä tehtiin päätös asiakaslehden painamisesta Suomessa.

Siinä kohtaa Blåkläderin Suomen markkinoinnista vastaavan Susanna Knuutisen mieleen juolahti painotalo nimeltään Botnia Print – olivathan velikultamme soitelleet säännöllisesti kuulumisia ja yhteistyön mahdollisuutta tiedustellakseen.

Vaan ei tällaisia päätöksiä pelkän moikkailun perusteella tehdä; Knuutista ja Blåkläderiä kiehtoi myös Kokkolan painotalon laadukas, kirkas ja vedetön painojälki.

Järkihintaan tarjoiltu laadukas painojälki sopi laatutyövaatteita valmistavan firman pirtaan – etenkin kun myös sille tärkeät ympäristöasiat on painon arjessa huomioitu.

Blåkläderin lähti yhteistyöhön kovin odotuksin, mutta nekin ylitettiin. Knuutinen valaisee käytännön esimerkillä:

“Päämarkkina-alueellamme Ruotsissa on ihmetelty, että tässä on oikeasti sanomalehtituote, joka ei sotke sormia!”

Ei se pelkkä ammatti-, vaan myös keskustelu­taito

Painojälkeen Blåkläderillä ollaan enemmän kuin tyytyväisiä, mutta onhan yhteistyössä monta vaihetta ennen kuin mustetta päästään tälläämään paperiin. Mitä Knuutinen tuumii tästä?

”Yhteydenpito on ollut todella sujuvaa, ja jos jotain haasteita on ollut ja niistä on Botnia Printin päähän ilmaistu, niihin on tartuttu välittömästi.”

”He tekevät kyllä kaikkensa sen eteen, että asiakas voi oikeasti olla tyytyväinen. Kautta linjan, työskentely ja koko prosessin hoitaminen on ollut todella joustavaa, joten olemme olleet todella tyytyväisiä.”

Ja olivat vielä mukaviakin!

Knuutinen luonnehtii meikäläisiä paitsi raudanlujiksi ammattilaisiksi, myös sen päälle mukaviksi ihmisiksi. Ihan tässä punastuu.

”Tässä on painotalo ja yritys, joka selkeästi tekee hyvin asiakaslähtöisesti työtä, isolla sydämellä. Voin lämpimästi suositella!”

“Päämarkkina-alueellamme Ruotsissa on ihmetelty, että tässä on oikeasti sanomalehtituote, joka ei sotke sormia!”

Susanna Knuutinen, Blåkläder

Sitä mitä esitteessä luvattiin

Sinulla on visio ja painavaa asiaa. Me painamme ja jaamme asiaa. Katsomme, että painotuote tekee kunniaa visiollesi ja säväyttää lukijan.

Suoraan asiaan!
Otahan yhteyttä

Meillä pidetään homma simppelinä. Pistä kontakti­pyyntöä tulemaan, ja otamme sinuun yhteyttä pikimmiten.

Asiani koskee